Via Qmanagers stærke kontraktplanlægningsmodul kan service virksomheder oprette de kontrakter de har indgået. Ydelser (hvad), frekvenser (hvornår) og location (hvor) indtastes og kontrakten igangsættes. Dermed sikres det at en opgave aldrig bliver glemt eller udført på et forkert tidspunkt.
Skulle der dukke uforudsete opgaver op der ikke er en del af kontrakten, oprettes disse på sædvanlig vis i systemet uden for kontrakten.
Virksomhedens kunder kan hurtigt få adgang til at følge kontraktens udvikling og om virksomheden lever op til kontrakten. Med Qmanager får I en kvalitetssikring der giver jeres kunde endnu en god grund til at vælge jer - eller til at forlænge kontrakten.
Teknikere kan via forholdsordrestyringen hurtigt blive adviseret om specielle forhold på kundens adresse, og gennem anlægskartoteket er manualer, tegninger og andet kritisk information, lige ved fingerspidserne.
Timer og materialer kan påføres en opgave så man hele tiden har det økonomiske overblik over kontrakten, og alt sammen kan udveksles med jeres økonomisystem.
Alle opgaverne kan uddelegeres til egne folk eller underleverandører, som løbende færdigmelder, enten pr. web, PDA eller almindelig mobiltelefon.